השירותים שלנו השירותים שלנו

מדיניות פרטיות

מדיניות הפרטיות של  חברת מרקר סוכנות לביטוח (2007) בע"מ ח.פ. 513925985

מדיניות זו הינה מדיניות הפרטיות של חברת מרקר סוכנות לביטוח (2007( בע"מ (להלן: "החברה"). המדיניות נועדה להביא לידיעתכם את עקרונות הפרטיות של החברה, להסביר מהו המידע האישי הנאסף אודותיכם (או על אחרים הקשורים אליכם כמו בני משפחה, נהגים ברכב מבוטח, עובדיכם), איזה שימוש אנו עשויים לעשות בו, למי אנו עשויים להעביר אותו, וכיצד תוכלו ליצור עימנו קשר על מנת לקבל מידע נוסף בקשר למידע הנאסף, לפרטיותכם ועל מנת לממש את זכויותיכם בתחום, לרבות הזכות לעיון במידע והזכות לבקש את תיקונו במידה והוא שגוי.

מידע אישי הינו מידע הכפוף לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות") וכן כל נתון הנוגע לאדם מזוהה או יכול להוביל לזיהויו של אדם במאמץ סביר.  

אנו נדרשים על-פי דין לדרוש ולשמור מידע מסוים (למשל, צילום של תעודה מזהה, אמצעי קשר עם המבוטח, מידע רפואי לצורך חיתום), וכן נזקקים למידע אחר כדי לספק שירות או כדי לתת לך שירות טוב יותר. המידע שתמסור יימסר מרצונך ובהסכמתך, אך אם לא תמסור לנו מידע שחובה עלינו לדרוש או שאנו זקוקים לו, לא נוכל לספק לך שירות מסוים או בכלל.

אנו עשויים לספק הוראות או מידע נקודתי בנפרד בקשר לפרטיותכם כחלק ממוצרים או שירותים של החברה. הוראות או מידע נקודתי אלו מתווספים למידע המצוי במדיניות פרטיות זו ובמקרה של סתירה, ההוראות והמידע הנקודתי גוברים.

מדיניות הפרטיות של החברה תתעדכן מפעם לפעם, בהתאם לשיקולי החברה וצרכיה או על פי שינויים בחוק החלים על החברה.

  1. עקרונות הפרטיות של הקבוצה

1.1  איסוף ועיבוד מידע באופן חוקי והוגן

החברה אוספת מידע אישי כחלק מפעילותה, שירותיה ומוצריה ולעיתים מכוח הוראות הדין. מידע זה יכול להיאסף מלקוחות החברה, לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים, צדדים שלישיים, מאגרי מידע פומביים, ומאגרי מידע ממשלתיים. מידע אישי ייאסף ויעובד על ידי החברה באופן חוקי.

1.2  מטרה

החברה תחזיק, תעבד ותמסור מידע אישי רק בקשר לעסקיה. מטרות איסוף ועיבוד המידע מפורטות בהרחבה במדיניות זו.

1.3  אבטחת המידע 

החברה תעשה מאמצים רבים כדי לשמור על פרטיות ואבטחת המידע באמצעי אבטחה מתקדמים ומחמירים התואמים את הסטנדרט הנהוג בגופים פרטיים בכל הקשור לאבטחת מידע אישי, בהתאם להנחיות הרגולטוריות של רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון, והיא שומרת על פרטיות המידע לפי הוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הפרטיות.

החברה עושה מאמצים על מנת להבטיח שהמידע האישי במאגריה יהיה מדויק ומעודכן.

  1. סוגי המידע האישי הנאספים או העשויים להיאסף על ידינו:

2.1  מידע שלקוחות החברה מעבירים לנו או כזה הנאסף מעצם מתן השירות עבורכם או כחלק מההתקשרות עמכם:

2.1.1  מידע כללי – כולל שמכם המלא, תאריך לידה, מצב משפחתי, מספר זהות, אזרחות והקשר שלכם לאנשים אחרים (למשל קרובי משפחה בביטוח משותף).

2.1.2  פרטי קשר – כולל כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני.

2.1.3  אמצעי זיהוי – כגון מספרי זיהוי רשמיים כמו מספר תעודת זהות, מספר רישיון נהיגה, מספר דרכון וצילומים של מסמכי זיהוי אלה, ומזהים אחרים כמו שם משתמש או מזהים ברשתות החברתיות.

2.1.4  הכשרה מקצועית – מידע לגבי הכשרה מקצועית, השכלה, רקע תעסוקתי, חברות בארגונים מקצועיים, רישוי עיסוק ועוד.

2.1.5  מידע בקשר לשירותים שאנו מעניקים לכם – מידע על פניותיכם לחברה ובכלל זה תביעות ביטוח, פוליסות שרכשתם, הערכות שמאי בנוגע לנכסיכם, תשריטים, מסמכים ומידע רפואי, מידע על נסיעותיכם לחו"ל וכל מידע רלוונטי בקשר למוצר או לשירות אותו רכשתם מאיתנו.

2.1.6   מידע על תביעות ביטוח – בנוגע לתביעה במסגרת מוצר ביטוח, מידע בנוגע לתביעה הנאסף מכם ומצדדים שלישיים רלוונטיים כגון עדים, מוסדות רפואיים, גורמים מעורבים או קשורים לתביעות וכו'.

2.1.7   מידע כלכלי – כגון מידע על תשלומים, פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק, מידע על מיסוי, הכנסות ונכסים.

2.1.9   נתוני אשראי – כגון נתוני אשראי מתוך מאגר נתוני אשראי ולשכות האשראי, בהתאם לחוק נתוני אשראי, התשע"ו-2016 והוראות הממונה על שיתוף בנתוני אשראי..

2.1.10   הקלטות אודיו ווידאו ותיעוד רישומי צ'אט – כגון מידע שנאסף מהקלטות שיחות טלפון וצ'אט עם נציגי החברה.

2.1.11   העדפות דיוור ותקשורת, משובים וסקרים – העדפות בנוגע לדיוור ופרסומות, קידומי מכירות, תשובות לסקרים, תלונות וחווית לקוח.

2.1.12   מידע רפואי – למשל מצב בריאותכם הפיזי והמנטלי בעבר ובהווה, חוות דעת רפואיות, טיפולים רפואיים, אבחנות רפואיות, תוצאות בדיקות, מידע ממוסדות רפואיים (לרבות תיקים רפואיים), נכות, תרופות, הרגלים הקשורים למצב בריאותכם כגון עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים.

מידע שצד שלישי מעביר לחברה

3.1 מידע המתקבל מצדדים שלישיים כגון סוכני ביטוח, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח אחרות, גופים ממשלתיים וספקים שונים הפועלים בכל הנוגע לאספקת השירותים. 

3.2  מידע הנאסף מהמכשיר ממנו אתם יוצרים קשר עם החברה באופן מקוון או צורכים שירותים מהקבוצה:

3.3  כגון מספר מכשיר נייד, סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, דפדפן, או מספר סידורי אחר, כתובת MAC, כתובת IP, נתוני מיקום, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים, וכן מידע על פעילות המשתמש, כמשך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, הפעולות שהתבצעו בהם ואופן הגלישה שלך, הנאספים באמצעות כלים ייעודיים וכן באמצעות השימוש שלנו בקוקיות ובין היתר מידע הנשמר תוך כדי ההזנה, גם אם הפעולה לא הסתיימה. 

מידע שכבר היה מצוי במאגרי המידע שלנו

4.1  כל מידע שנאסף משירותים או מוצרים שקיבלתם בעבר מהחברה.

4.2  מידע על צדדים שלישיים

4.3 מידע אודות בני משפחה; ניזוקים צד ג'; צדדים מעורבים בתביעות.

4.4 מידע על מצב בריאותכם, אירועים משמעותיים בחייכם, יכולתכם וחוסנכם הנפשי, אשר מאפשרים לנו לזהות, בין היתר, האם דרושה לכם תמיכה נוספת ו/או התאמה של השירות אליכם.

4.5 אם אתם מספקים לנו מידע על אדם אחר (כגון עובדים, בני משפחה, גורמים מעורבים בתביעות, או גורמים אחרים), עליכם ליידע אותם על כך שתמסרו את פרטיהם, ולקבל את הסכמתם לשימוש במידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זאת.

  1. השימושים שלנו במידע האישי ומטרות עיבודו

5.1  יצירת קשר עמכם ועם אחרים.

5.2  תשלומים  – כאשר אתם רוכשים שירות ו/או מוצר, ו/או כאשר נדרש לזכותכם, לצורך העברת תגמולי ביטוח אליכם.

5.3.  הערכה וקבלת החלטות בנוגע לחיתום ביטוחי ומקרי ביטוח – בין השאר, בדיקת זכויות מבוטחים; החלטה האם לקבל את תביעתכם; החלטה בדבר כיסוי ביטוחי או מתן אשראי; דרישת פיצוי מכם או מצד שלישי כלשהו; באילו תנאים יסופקו לכם מוצרים או שירותים.

5.4  פעילות עם צדדים שלישיים – למשל התקשרות והתנהלות שוטפת עם סוכני ביטוח, חברות ביטוח.

5.5.  טיפול בפניות – באופן אשר יאפשר לחברה לטפל בפניות או תלונות בהווה ובעתיד, בעבור הדרכה פנימית וניטור וכדי לשפר את תהליך הטיפול בפניות לחברה. יש מקרים בהם אנו מחויבים להעביר פרטים על תלונותיך, כולל מידע אישי עליך, לרשויות הרלוונטיות.

5.6.  ניהול הפעילות העסקית של החברה – כגון ביצוע ביקורות, בקרת איכות, הדרכות, ניתוחים עסקיים וניהול חשבונות.

5.7  שיווק, פרסום, כולל פרסום מפולח, מותאם אישית ודיוור ישיר – בפלטפורמות השונות של החברה. 

5.8  ביצוע מחקר ומדידה – כגון פילוחי שוק, מדידת הפעילות, תכנון קמפיינים שיווקיים, קידום מוצרים או שירותים, סקרי לקוחות וסקרי שביעות רצון; ניהול סיכונים עסקי ובכלל זה עריכה ושימור של ביטוחים וביטוחי משנה.

5.9  ציות לחוק, רגולציה ופעולות שהן לטובת האינטרס ציבורי – בכלל זה שיתוף פעולה והעברת מידע לגופים רגולטוריים, רשויות שונות, כולל רשויות אכיפה, צווי בית משפט וניהול סכסוכים משפטיים, בהתאם לדרישות הרגולטוריות.

5.10  קיום חובות על פי דין.

5.11  אינטרסים עסקיים לגיטימיים וזכויות משפטיות של החברה והגנה עליהם.

  1. עם מי נחלוק את המידע האישי?

בהתאם לשימושים במידע האישי, המפורטים לעיל, אנו עשויים לחלוק את המידע האישי עם צדדים שלישיים) וביניהם:

6.1  חברות ביטוח, סוכני ביטוח, בעלי רישיון פנסיוני, יועצים פיננסים, ושותפים עסקיים.

6.2 מעסיקים – בכל הנוגע למידע המועבר על פי דין בקשר עם המוצרים הפנסיוניים של העובד ו/או מידע בקשר עם הביטוחים של העובד ובני משפחתו הניתנים לעובדי המעסיק.

6.3  צדדים שלישיים המעניקים לנו שירות ובין היתר ספקי שירות, מנהלי תביעות, מומחים.

6.4  יועצים משפטיים, שמאים, רואי חשבון, מבקרים, גופים פיננסים, נותני שירות מטעמנו או מטעמך, או מייצגים של תובעים מצד שלישי.

6.5  רגולטורים רלבנטיים שונים.

6.6  רשויות שונות ובין היתר רשויות אכיפה כמו משטרת ישראל, בתי משפט.

6.7  לשכות נתוני אשראי, המסלקה הפנסיונית, גורמים הזכאים לקבלת מידע מכוח חוק שירות מידע פיננסי, תשפ"ב-2021.

6.8  נותני שירות, בין היתר אילו המסייעים לנו לתפעל את מערכות המחשוב ואבטחת המידע של החברה, ספקים לסליקת כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום.

6.9  ספקי שירות לפרסום ודיוור, בין היתר ספקים המאפשרים לפרסם ולדוור באופן מותאם אישי וניתוח מסעות פרסום. בכלל זה מדובר בחברות פרסום, רשתות חברתיות ופלטפורמות מקוונות.

6.10  בכפוף להוראות הדין, אנו נהיה רשאים להעביר מידע במסגרת מכירת עסקינו או העברת זכויות בהם (כולם או חלקם), לרבות במשא ומתן למכירה כאמור, ובמסגרת ארגון מחדש, מיזוג, מיזמים משותפים ועסקאות אחרות בקשר לעסקינו. על מקבל המידע יחולו מגבלות שימוש במידע כדין.

6.11  כאשר קיימת הוראה בדין המורה על העברת המידע או מתירה אותו; בהתאם להוראת ערכאה שיפוטית, רשות ממשלתית, רשות רגולטורית או כל רשות מוסמכת אחרת.

  1. זכויותיכם במידע

בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, זכותכם לבקש לעיין במידע האישי אודותיכם במאגרי החברה.  

תוכלו גם לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה בבקשת עיון באמצעות מילוי טופס בקשה מקוון לעיון במידע ולקבל את המידע לאחר שתעברו תהליך זיהוי מתאים לצורך שמירה על פרטיותכם.

אם המידע אודותיכם אינו נכון או שלם, תוכלו לבקש לתקנו באמצעות מילוי טופס בקשה מקוון לתיקון המידע. החברה תבחן את בקשתכם וככל הנדרש תבצע את השינויים הנדרשים במידע.

  1. דיוור ישיר

המידע שבידי קבוצת החברה עשוי לשמש לצורך דיוור ישיר (בניית פרופיל שיווקי לצורך התאמת פרסומות ופניות אחרות לפי אפיון אישי).

כדי להפסיק אפיונים כאלה, תוכלו בכל עת להודיע לנו באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת :- marker@marker.org.ilולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.

  1. פרסומות

החברה עשויה לשלוח אליכם, באמצעות דוא"ל מסרונים ופלטפורמות מסרים מידיים אחרות, פרסומות, לאחר קבלת אישור ייעודי אשר יכול להינתן בהזדמנויות שונות על ידכם, בפלטפורמות השונות של החברה או לאחר שרכשתם מוצר או שירות של החברה.

אם אינכם מעוניינים לקבל פניות שיווקיות מהסוג האמור,  תוכלו בכל עת להודיע לנו על סירובכם לקבל את הפניות או לבטל את הסכמתכם, באמצעות פנייה אלינו לאתר האינטרנט של החברה בכתובת  marker@marker.org.ilולהסיר או בדרך שבה נשלחה אליכם הפנייה, ולהסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.

  1. שימוש בקוקיות / קוקיס 

החברה עשויה לעשות שימוש בקובצי קוקיות/קוקיס אשר יאספו מידע אודותיכם באתר אותו מפעילה החברה, לצורך תפעולן השוטף והתקין, מדידה וניטור פעילות המשתמשים וניתוחה, ובכלל זה על מנת לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בפלטפורמות, אימות פרטים, התאמתן להעדפות האישיות שלכם, אפיון המוצרים המתאימים לכם, פרסומות מותאמות עבורכם באתר והקלה על השימוש באתר ולצרכי אבטחת מידע. 

הקוקיות הם קבצי טקסט (או שורות קוד) הנוצרים תוך כדי גישה לנכסים הדיגיטליים של החברה, בכפוף לשימוש בפלטפורמות, בהנחה שהגדרות המכשיר של המשתמשים מאפשרות זאת, ואוספות מידע רלוונטי, כגון משך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, אופן הגלישה שלך והפעולות שהתבצעו בהם, לרבות שימוש בכתובת הIP שלך, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מיקום מכשיר, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים. חלק מהקוקיות יפקעו כאשר המשתמשים יסגרו את האתר או האפליקציה וייתכן כי אחרות יישמרו על גבי המכשיר. אפשר למנוע יצירת קוקיות על-ידי שינוי הגדרות הדפדפן שלכם או המכשיר ממנו אתם ניגשים לפלטפורמות, אבל נטרול קוקיות מסוימות עלול לגרום לכך שלא תוכלו לעשות שימוש בחלק מהשירותים והתכונות בפלטפורמות השונות. במסגרת השימוש בקוקיות, אנו עשויים לקבל מידע אודות פעולותיכם בנכסים הדיגיטליים.

  1. ממונה הגנת הפרטיות

ממונה הגנת הפרטיות של החברה T.O.M. ניתן לפנות אליו במידה ויש לכם שאלות בנוגע למדיניות הפרטיות של החברה באמצעות דוא"ל: marker@marker.org.il

דילוג לתוכן
Cookie settings
אנחנו מכבדים את פרטיותך
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג פרסומות או תוכן מותאמים ולנתח את התנועה באתר. בלחיצה על "אשר הכול" אתה מסכים לשימוש בעוגיות.